morgen?
Forumuitje 22 september 2013, Oostvaardersplassen
- Bas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Die getallen 3 keer en je bent al heel warmHenry schreef:Iets met een 8 en een 3
@Ab, is toch echt zondag volgens mij
Ben nog bezig met wat zoeken naar informatie over het gebied. Het beloofd een gezellige dag te worden met prima fotoweer!
De vraag is of ik m'n aluminium statief mee ga nemen
Dan hetzelfde voor Zondag 
- SanValaria
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
heel veel plezier morgen, ik zie uit naar de resultaten 
- Rob Olivier
- Lid

Veel plezier morgen! Als ik gezond was geweest had ik zeker meegegaan.
- Rob Olivier
- Lid

Ik heb er wel eens over gedacht, de Lauwersmeer is ook een prachtig gebied. Maar ik ben bang dat ik dat ook niet aankan. Voor mij moet alles vanuit de auto of de directe omgeving daarvan en dat is niets voor een forumuitje.Bas schreef:Misschien dat we bij een volgend uitje wel eens die kant op kunnen komen Rob, zou leuk zijn je eens te ontmoeten. Of zit dat er ook niet in met de gezondheid?
- Rob Olivier
- Lid

Je bent van harte welkom Bas, zou zeker leuk zijn!Bas schreef:Snap het Rob, jammer. Hoop je desondanks ooit nog te ontmoeten, desnoods met m'n 90mm lens vanuit je auto
Maar ik woon wel zo'n beetje in het uiterste noorden van het land, dat is een heel eind reizen. Ook dit feit maakt het Lauwersmeer ongeschikt voor een forumuitje.
- Bas
- Lid

Ik moet even een oplossing verzinnen voor een chronisch probleem in mn berichtgeheugen waardoor ik geen sms kan ontvangen 
Hier gaat alles vanavond wel aan de lader. Ga vanavond eerst wat blaadjes met namen route etc printen.
Hier gaat alles vanavond wel aan de lader. Ga vanavond eerst wat blaadjes met namen route etc printen.
- Henry
- Lid

Even een link n.a.v. de discussie tussen Bas en Rob: Lauwersmeer. Staat op de kaart 
Ik heb besloten om er morgen erg vroeg al te zijn. Ik heb 1x de ochtend daar zien opkomen, erg mooi!!!
Ik heb besloten om er morgen erg vroeg al te zijn. Ik heb 1x de ochtend daar zien opkomen, erg mooi!!!