sigma 20mm 1.4 art niet scherp in het centrum
- Henry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Welkom 
Een raadseltje met verschillende variabelen.
Wat is hier aan de hand, vraag je. Wel, je Sigma 18-35 art en je Nikon 16-80 mm leveren foto's af die volgens jou niks mankeren, terwijl de Sigma 20mm art je beelden levert met een onscherpte in het midden.
Hoe heb je deze afwijkingen geconstateerd?
Hoe heb je de Sigma 20mm art lens gekalibreerd?
Een raadseltje met verschillende variabelen.
Wat is hier aan de hand, vraag je. Wel, je Sigma 18-35 art en je Nikon 16-80 mm leveren foto's af die volgens jou niks mankeren, terwijl de Sigma 20mm art je beelden levert met een onscherpte in het midden.
Hoe heb je deze afwijkingen geconstateerd?
Hoe heb je de Sigma 20mm art lens gekalibreerd?
- Henry
- Lid

Heb je op het internet gezocht of anderen met een Sigma 18-35 art hetzelfde probleem hebben? Geen idee of hier iemand in het bezit is van een Sigma 18-35 art.
Anders toch het advies van Frans maar opvolgen. Ik neem aan dat je het bonnetje nog hebt.
Anders toch het advies van Frans maar opvolgen. Ik neem aan dat je het bonnetje nog hebt.
- Frans
- Lid

Denk dat je niet alleen bent.
https://www.the-digital-picture.com/Rev ... eview.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.the-digital-picture.com/Rev ... eview.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- Henry
- Lid

Heb even gezocht naar een review van de 1.4 Art en ik denk dat er niks anders op zit dan een bezoekje te brengen aan de winkel.
Heb je wat voorbeeldfoto’s zodat we hier met eigen ogen kunnen zien wat er precies aan de hand is?
Heb je wat voorbeeldfoto’s zodat we hier met eigen ogen kunnen zien wat er precies aan de hand is?