Heb de jpeg file naar de computer gekopieerd en verder niets mee gedaan.

Dat dacht ik dus ook al....deze is inderdaad niet groter dan 900 pixels aan de langste zijde en deze is dus verkleind.petervaneekelen schreef:Lijkt erop dat je de uploads omgedraaid hebt? De hier geplaatste foto lijkt 900p, die moet je juist uploaden. Hier had de jpeg uit de camera moeten staan, volgens je plaatje 6000p ...
janjan33 schreef:Heb de jpeg file naar de computer gekopieerd en verder niets mee gedaan.
Gewoon de originele JPEG van je geheugenkaartje pakken, dus die van 6000 x 4000 pixels.janjan33 schreef:Wat moet ik doen om hem groter te plaatsen? De file is 1,7 mb.. Heb de file ook nog op het geheugenkaartje.
Als ik Postimage.org gebruik wordt de file automatisch verkleind.Ron62 schreef:Gewoon de originele JPEG van je geheugenkaartje pakken, dus die van 6000 x 4000 pixels.janjan33 schreef:Wat moet ik doen om hem groter te plaatsen? De file is 1,7 mb.. Heb de file ook nog op het geheugenkaartje.
Bedankt voor de tip. Heb inmiddels de foto geplaatst via mupload.Ron62 schreef:Ik heb voor mijn foto in dit topic mupload.nl gebruikt, daar kun je alleen niet meer dan 5 Mb per foto uploaden....mijn foto zat daar net onder.