Ik heb ook altijd het idee gehad dat van deze brug een mooie foto te maken valt (van het gebouw links zijn er legio te vinden), maar van die brug... dat valt niet mee. De foto van jou vind ik eerlijk gezegd ook iets te onrustig in de opbouw. Het zou mooier zijn geweest zonder het gebouw in de achtergrond, maar ja... dat gebouw staat er nu eenmaal.
In de update is de brug boven aangesneden, dat vind ik minder charmant...nog even naar kijken?
Het is inderdaad een hele drukke opname. Mss een keer in de avond naar toe, wellicht is de brug dan verlicht en de omgeving wat meer donker? Of vanaf de andere kant fotograferen? Ik ken het niet daar, dus ik roep ook maar wat....
Dat aangesneden had ik niet eens gezien, ik zat in de update alleen te kijken of het gebouw wat rechter staat.
Maar inderdaad mis je nu een belangrijk stukje in de update.
Poeh!! Mijn eerste pogingen op dit gebied zijn nog geen succes merk ik. Door het rechtzetten is wat van de bovenkant afgegaan. Jammer. Geprobeerd te corrigeren met schalen maar dat lukt me niet dus op naar de volgende hopelijk beter!!
Naast de reeds gegeven opmerking wil ik er nog aan toevoegen dat ik de donkere toppen van de brug opvallend vind. Waarschijnlijk heb je de lucht verdonkerd of zo en heb je daarin de punten van de brug meegenomen
@Ronald Jan Vond het een mooie brug maar kwam door alles eromheen niet goed uit de verf.
@Gotchas Ik heb in deze foto niets met de lucht gedaan, Ik denk toch dat dit in de HDR conversie is gebeurd.