Flat bij nacht
De donkere vind ik een geslaagde foto 
- Ronald Jan 70
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Voor mij werkt het niet.
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
Gluren bij de buren. Houd verband met je nieuwe projectje?
- Ron62
- Moderator
De lichte ken nog net, maar ik kan me voorstellen dat men die al te donker vindt....de donkere vind ook ik te donker.
Voor de rest spreken de foto's mij niet zo aan/is het niet helemaal mijn smaak.
Voor de rest spreken de foto's mij niet zo aan/is het niet helemaal mijn smaak.
- ArtenCo
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik heb de 2e opname even binnengehaald want ik verwachte dat je daar nog meer uit kunt halen dan wat je ons laat zien. Als je de levels aanpast, dan fris je de hele opname op. Ik vind dat je dan een zeer acceptabel resultaat krijgt en er is dan meer te zien dan nu.
- ArtenCo
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik kijk ook op een Mac en het is maar hoe je je scherm hebt ingesteld. Normaliter zet ik hem niet op zijn felst, dat deed ik nu wel om iets te kunnen zien. Dus voor jou scherm goed voor mij toch echt te donker.
Ik heb ook nog eens op het web gekeken naar avondfotografie. Je komt weinig echt donkere beelden tegen, vele zijn echt een stuk lichter/ helderder. Wat dat betreft is het een smaakgevalletje..... de touch van de fotograaf...
Ik heb ook nog eens op het web gekeken naar avondfotografie. Je komt weinig echt donkere beelden tegen, vele zijn echt een stuk lichter/ helderder. Wat dat betreft is het een smaakgevalletje..... de touch van de fotograaf...
- JeeGee
- Moderator
- Contacteer:
Begrijp dat het voor een project is, dan zal de foto er ongetwijfeld in passen. Maar net zoals Ron spreken ze mij beide niet aan. Geen idee eerlijk gezegd hoe je dit interessanter zou kunnen fotograferen, misschien van dichterbij maar weet dan niet of het in je project past.