Frans, mwah, de eigen collectie is niet bijzonder dus ze moeten het hebben van de exposities. Dat was niet onaardig, maar ik vond de architectuur van het gebouw eigenlijk boeiender (heb ik wel vaker trouwens). Ik heb nog wat meer beelden van dit museum, die plaats ik vandaag of morgen ook nog wel maar ik loop hopenloos achter met mijn bewerkingen.
Als ik de foto bekijk denk ik dat hij mooier wordt als je links en rechts net een stukje weg snijd en een stukje van de vloer,maar dat vind ik.
Mooie foto met moeilijk licht.
Knap gezien, het spel van licht in de diepte als dichtbij, de zachte afwerking geeft wel toegevoegde waarde. Aan de zijkant heb je nog een stukje "ingang" wat lichtelijk stoort, is een overweging om dat te snijden, niet vullen, dan komt de boog niet uit. verder voor mij uitstekende plaat.
Die zijkantjes worden meerdere keren genoemd. Ik merk dat ik zelf juist daar op gesteld ben, het geeft je net wat meer informatie over de lokatie en de asymmetrie links-rechts in toon vind ik leuk. Verder ben ik nauwelijks eigenwijs