Een spoorbrug , gebouwd in 1901-1902, 840m lang en 5m breed. In de 80er jaren is een nieuwe spoorbrug gebouwd. Uiteindelijk is de oude brug in 2001 omgebouwd voor weg en voet verkeer. Door de geringe breedte wordt mbv verkeerslicht de circulatie van het wegverkeer geregeld.
update
Laatst gewijzigd door fran op 22 jun 2020 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
@Frans en Harry, jullie hebben gelijk, ik weet alleen niet hoe ik dat zou moeten oplossen. De grijzen optrekken is makkelijk gezegd maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen.
@Hermanus, nee geen Eifel ontwerp, een ontwerp van de Portugese ingenieur Audouard.
Ongetwijfeld zullen er meer wegen zijn op het te bereiken Fran maar ik zou een laagmasker met contrast en helderheid aanmaken je op het bovenste deel deel richten en zorgen dat het daar mooi fris gaat ogen. Dat dan weer op het onderste deel teruggummen. Dat ziet er mi wel goed uit. gr. Harry
Met curven kun je het middenpunt (128,128) omhoogtrekken.
In het bijbehorend masker kun je een lineaire gradiënt toepassen.
De bovenkant van het masker wit en de onderste helft zwart.
Verder verfijnen kan maar dan moet je weten hoe “blend if” werkt.
Je kunt de bewerking daarmee verder beperken tot middelgrijs.
Update geplaatst.
Ik heb het een en ander geprobeerd maar ik ben duidelijk niet voldoende onderlegd in PS, Ik rommel altijd maar wat aan, weinig gestructureerd in tegenstelling hoe ik noprmaal gesproken ben. Misschien te weinig geduld maar waarschijnlijk concentratie problemen.
Uiteindelijk maar een eigen oplossing gevonden, waarschijnlijk niet erg verfijnd maar ik denk toch beter dan het origineel.