Mooi hoekje, fijn die blauwe lucht en het zonlicht erbij. Ik volg fran in zoverre dat de lijnen niet allemaal waterpas lopen maar dat is ook niet te doen hier, het oranje gebouw in het midden wijkt teveel af van de gebouwen er omheen. Desalniettemin een lekkere kijkfoto.
Een kleurrijk geheel, Harry.
Veel te zien en wel als geheel goed in balans gecomponeerd...de zijgevel van het oranje gebouw lijkt wat naar beneden te lopen kan zo terplekke zijn of enige vertekening?? Daar alle andere panden wel recht staan.
Mooie vlakverdeling in de foto en de blauwe lucht maak de foto mooi af.
Opvallend vind ik wel de vervorming van het oranje gebouw in het midden van de foto
Dank voor de feedback.Extra afbeelding geplaatst met detail en raster. Ik zie dat er iets vreemds is aan de afbeelding. Idd of ie niet helemaal recht staat. Toch gezichtsbedrog? Het bovenste gele deel springt ook wat in. Wat denken jullie of kan het nog beter? gr. Harry
Leuk dat je dat raster eroverheen hebt geplaatst, Harry. Het lijkt mij een combinatie van wel degelijk ietsjepietsje scheef, als ook gezichtsbedrog door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Zoals het afnemen van de breedte van de vakken in het gebouw achter de (hoek van) het oranje gebouw, het net even naar binnen verspringen van de bovenste band van die vakken, en de naar beneden taps toelopende lijnen in datzelfde gebouw op de achtergrond. Zoals gezegd, lijkt me weinig aan te doen?