Wees gerust, (voorlopig) de laatste Lourdes-plaat. Twijfelde sterk om deze te delen. Vind het zelf al een 'mislukking' dat de toren afgesneden is, maar heel benieuwd of jullie dat ook zo bepalend vinden voor een foto als deze. Plus alle anderen opmerkingen die vast te maken zijn.
op een mooie regendag... de toren is zeker jammer ,ik snap de je de spiegeling mee wilde vast leggen maar die was ook mooi geweest als je de weg niet horizontaal had genomen... het lage standpunt is top
Ik volg je eigen mening, voor mij is het ook jammer dat de toren er niet helemaal op staat, maar de spiegeling en het lage standpunt vind ik wel van meerwaarde.
Misschien had je deze inderdaad beter in portretstand genomen?
Iets ruimer schieten en dan vierkant maken, is mijn gedachte. Toch vind ik dit eerlijk gezegd de beste foto uit je reeks, hier zit het meeste fotografengevoel in wat mij betreft. Afsnijden van de toren is opvallend maar mijn geest vult dat wel aan
@Peter, grappig te horen. Als gezegd voor mij een twijfel of het überhaupt interessant genoeg was. Mijn favoriet is het zwart-wit vd ondergrondse favoriet, Lourdes (4).
Ik zou ook nog wat aan de kleuren/contrasten gedaan hebben denk ik.
De foto, met name het gebouw, oogt een tikkeltje flets. Maar los van dat verder een geslaagde foto.
Oh, en heeft iemand al opgemerkt dat het topje van de toren er niet op staat?