Foto bestaat uit twee opnamen, omdat het een vrij smal straatje is.

bedankt voor het kijken, misschien weet iemand iets meer over dit pand te vertellen...?
groetjes, Henk

Goed gezien, ik kon het beeldbestand niet meer vinden en heb de print in twee gedeelten moeten scannen. Goede scanner die Epson V700. maar de twee helften pasten niet precies op elkaar en er was ook kleurverschil... kennelijk een beetje te vlug willen werken, dat randje heb ik overgeslagen .... dank voor de tip! en aangepastGotchas schreef:Je hebt de smalte van het huis fraai weergegeven.
Het kader lijkt niet helemaal symmetrisch en heeft een minimaal kleurverschil links onderin.

Ik kan geen foto vinden op de locatie die je noemt.... doe ik iets verkeerd? Ben wel erg nieuwsgierig ....Frans schreef:Inderdaad erg smal.
Eens aanbellen en vertellen wie je bent kan wonderen doen.
Ken je deze foto?
https://sittard-geleen.x-cago.com/sitta ... 7BE5D?id=0" onclick="window.open(this.href);return false;

dank je wel, ik ga zo meteen kijken....Frans schreef:Henk linkje werkt inderdaad niet.
Als je googelt op willem porteners en dan de link naar het stadsarchief sittard opent kom je bij de foto. Er op klikken geeft een redelijk formaat foto.

Leuk Frans dat die foto daar staat, ik heb die foto in groot formaat, je weet wel hoe die vroeger gemaakt werden, geretoucheerd met potlood om de lijntjes wat scherper te maken, en ook van zijn echtgenote. De vermelding dat hij maar 20 uur geleefd zou hebben begrijp ik niet helemaal... op dezelfde dag gestorven als geboren... Hij kwam regelmatig in een etablissement met zijn hondje, en dan zei men: hee, daar heb je de Peut .... Verder weet ik helaas niets méér van hem.Henk47 schreef:dank je wel, ik ga zo meteen kijken....Frans schreef:Henk linkje werkt inderdaad niet.
Als je googelt op willem porteners en dan de link naar het stadsarchief sittard opent kom je bij de foto. Er op klikken geeft een redelijk formaat foto.