Voor deze foto heb ik mijn Canon EOS R7 met RF 1.4 extender op mijn RF100-400mm gebruikt.
Exif:
560mm
f/13
1/2500 sec
ISO 5000
EXP 0
Geen flits

Deze hobbel is genomen, hopelijk lukt het plaatsen van een volgende foto sneller.

Ik begrijp wat je bedoelt. De kleur van jouw foto zal lijken op die van de Bosrietzanger in een naslagwerkboekje, maar jouw aanpassing laat een foto zien met kleur die ik mij niet herinner (en ik had dat boekje niet bij mij).Fotosmurf schreef:Met Marco eens gezien je instellingen een aardig resultaat.
Je zou met minder kunnen ook met deze cmbinatie.
Heb hem even binnen gehaald omdat ik hem erg geel vond en de uitsnede mijn inziens anders kan.
Witbalans iets aangepast, 5x4 uitsnede.
Als tie weg moet zeg je het maar.

De R7 bevalt mij goed. Geen ervaring met EFS objectieven. Wel ervaring met EF100mm macro op deze body, die lens heb ik gebruikt met interne focus stacking van deze camera. Meest gebruikte lens is RF100-400, al dan niet i.c.m. RF1.4 extender.MarcoEOS schreef:Welkom hier!
Mooi vogeltje heb je hier te pakken. Gezien de omstandigheden/gear/instellingen valt de scherpte me alles mee!
Mag ik, een beetje offtopic, vragen hoe de R7 je bevalt? En gebruyik je 'm alleen met RF-objectieven, of ook EF(s)?