Niets mis met het verwijderen van storende elementen. Voor mijn gevoel is dat hier toch te ver doorgeschoten, ik vind het het te kaal en steriel geworden. Het blijft tenslotte een een straatbeeld.
Verder een compliment voor dit beeld. Het is al zo vaak vastgelegd dat het niet meevalt er een origineel beeld van te maken. Is het paars en groen een nieuwe kleur? of zelf ingebracht? ik kan me dat niet herinneren. gr Harry
@Harry Terechte opmerking. Goed dat je met software zoveel kunt doen en ik gun iedereen de lol van het bewerken. Maar beelden komen zo soms wel heel ver van de werkelijkheid te staan.
Wat ik mij afvraag bij deze brug is hoe er in het kader van avondfotografie een foto van gemaakt kan worden met brandende lantaarns. Is dat al gedaan?
@harry; beetje dichterlijke vrijheid aan de schuifjes wat de kleur betreft. En de lantaarnpalen etc. hadden voor mij ook niet weg gehoeven. Maar op advies de vergelijking wel maken.
@Gietjedo; 's avonds was helaas maar weinig verlicht (bezuiniging?). Een "zwart gat" met wat lantaarnverlichting was het ook niet. Dus geen beelden van.
Ik zie dat ieder zijn voorkeur heeft w.b.t. het beeld ... en dat mag
Dank voor jullie input