Hier 3 foto's van de buitenkant van het gebouw.
1

2

3

Weet niet allemaal wat je met de Fujifilm app kan bedienen of instellen. Als je de camera bedient via de app zie je niks meer op de camera, alleen in de app. Zie je bij de Canon app wel beeld op je camera als je de app gebruikt om de camera te bedienen?Gietjedo schreef:Jammer dat je problemen ondervindt met gebruik van de app op jouw smartphone.
Ik gebruik Canon Camera Connect app, daar ben ik heel tevreden over. Bij verplaatsen van het statief of aanpassen van compositie stop ik mijn smartphone weg, maar de app is zo weer geactiveerd. Basic instellingen kan ik in de app aanpassen, op mijn smartphone zie ik meteen wat er gebeurt. Het beeldscherm van de camera kan ik ook bekijken, dat doe ik vooral voor de waterpas functie voor horizontale en verticale afstelling aangezien mijn statief daar niet mee is uitgerust.

Op Youtube zijn vast uitlegvideo's te vinden van de app die jij gebruikt. Ik zie beeld zowel op de Canon app als op de Canon camera. In zonlicht is instellingen wijzigen via de app makkelijker omdat ik mijn smartphone in schaduw kan houden. Als instellingen wijzigen in app niet kan moet ik de camera van statief pakken of de combinatie in schaduw zetten.MRoubos schreef:Weet niet allemaal wat je met de Fujifilm app kan bedienen of instellen. Als je de camera bedient via de app zie je niks meer op de camera, alleen in de app. Zie je bij de Canon app wel beeld op je camera als je de app gebruikt om de camera te bedienen?Gietjedo schreef:Jammer dat je problemen ondervindt met gebruik van de app op jouw smartphone.
Ik gebruik Canon Camera Connect app, daar ben ik heel tevreden over. Bij verplaatsen van het statief of aanpassen van compositie stop ik mijn smartphone weg, maar de app is zo weer geactiveerd. Basic instellingen kan ik in de app aanpassen, op mijn smartphone zie ik meteen wat er gebeurt. Het beeldscherm van de camera kan ik ook bekijken, dat doe ik vooral voor de waterpas functie voor horizontale en verticale afstelling aangezien mijn statief daar niet mee is uitgerust.