Dank voor de reacties.
barnidipine schreef:Bayeux, staat op de wimpel.
Staat inderdaad op de vlag, maar dan moet je wel nog maar net weten dat dat de plaatsnaam is.
De mensen vind ik zelf totaal geen probleem en wat peter zegt worden het zonder mensen vaak wat steriele foto's.....ook kun je door de mensen de grootte van het gebouw goed inschatten.
Wat de ruimte aan de bovenkant van foto 1 betreft ga ik wel met Peter mee, maar door het rechtzetten ben ik wat ruimte daar verloren en ik wil er geen lucht bij klonen er er dan een andere uitsnede van maken en als het een 3 x 2 blijft dan moet er dan dus ook aan één van de zijkanten wat bij komen en dan zou ik AI moeten gebruiken en dat wil ik bij dit gebouw niet.
Nou je het zegt Frans, ik zie ook niet iemand die echt opvallend met z'n telefoon loopt of zit te spelen.
Wel veel zon Joop en inderdaad ook wat hard licht, maar niet kneiterhard, want 's middags om ongeveer 17:00 uur, dus het kan erger.
Wolkje heb ik over getwijfeld, maar doordat er verderop ook wat wolken te zien zijn heb ik 'm gewoon daar gelaten en stoort ie mij ook niet.
Ik heb inderdaad een hele lichte sepiatoon gebruikt, uiteraard ook gewoon z/w geprobeerd, maar vond dit bij deze foto's net wat beter uitpakken.