Wat betreft de laatste 2: ik twijfel zelf tussen 2 en 3, welke van die twee zien jullie liever....áls ie al een beetje te pruimen is natuurlijk
1.

2.

3.

update

Ja dat is m! Ik zit de hele tijd te hannesen met foto2 waar ik toch wat mee heb, maar iets niet was zoals het moest zijn, de laatste kijkt wat rustiger maar daar miste ik weer watLouise.V schreef:Foto 1 vind ik wel lekker weg kijkenen foto 2 vind ik echt heel mooi,mooie kleuren
![]()
alleen zou ik aan de onderkant iets weghalen (de takjes rechts onder in het water)

Grappig dat je daar mee bezig was,leuk dat ik je heb kunnen helpenmido schreef:Ja dat is m! Ik zit de hele tijd te hannesen met foto2 waar ik toch wat mee heb, maar iets niet was zoals het moest zijn, de laatste kijkt wat rustiger maar daar miste ik weer watLouise.V schreef:Foto 1 vind ik wel lekker weg kijkenen foto 2 vind ik echt heel mooi,mooie kleuren
![]()
alleen zou ik aan de onderkant iets weghalen (de takjes rechts onder in het water)
![]()
Net even gewoon even snel onderkant eraf gehaald met windows viewer en idd lekker vol, maar toch rustiger! thx voor de tip!
En uiteraard bedankt voor je mening

Ja soms zie je die dingen in je eigen geschoten plaatjes even niet, dus heel fijn dat een ander dat wel doetLouise.V schreef:Grappig dat je daar mee bezig was,leuk dat ik je heb kunnen helpenmido schreef:Ja dat is m! Ik zit de hele tijd te hannesen met foto2 waar ik toch wat mee heb, maar iets niet was zoals het moest zijn, de laatste kijkt wat rustiger maar daar miste ik weer watLouise.V schreef:Foto 1 vind ik wel lekker weg kijkenen foto 2 vind ik echt heel mooi,mooie kleuren
![]()
![]()
Net even gewoon even snel onderkant eraf gehaald met windows viewer en idd lekker vol, maar toch rustiger! thx voor de tip!
En uiteraard bedankt voor je mening