Mooie avondopname, staan strak in de compositie, met erg fijne belichitng, fijn detail in de verlichte toren, zonder dat het licht daar bijt. Het gevoel van diepte achter elk verlicht venster maakt hem sterk.
Lucht ziet er dreigend uit, met wat tinten van blauwe hemel er doorheen. Kan op deze wat mindere monitor lastig de ruis in met name de lucht beoordelen.
Zonder tegen schenen te schoppen vind ik dat je je meer met dit soort fotografie moet bezighouden...
Vind um fraai; Mendel heeft het allemaal goed gezegd.
Vind um niet te afgesneden aan de bovenkant, past op zich wel goed bij de compo...
Nee, dit is hem niet voor mij! Vind de lucht er erg vreemd verstoort uitzien, ook de kleuren vind ik persoonlijk niet passen bij de rest van de plaat. De gebouwen zijn daarentegen mooi uitgelicht maar missen hier en daar scherpte, ben ook geen voorstander van de afgesneden gebouwen. Nee, sorry geef mij je vogeltjes maar
Nee, sorry deze plaat is het net niet voor mij. De 2 torens zijn mooi uitgelicht maar missen hier en daar de benodigde scherpte. Ook vind ik het erg jammer dat ze van boven zo afgesneden worden.
Verder lijkt het alsof er een vlek in de lucht zit. (op de foto schuin links boven bij de havenkraan)