Maar het is me toch een keertje gelukt
Het is toch een bijzonder mooi vogeltje hoor en als ze vliegt zijn de kleuren ook heel mooi
Nu ik weet waar haar gebiedje is,wie weet gaat het me nog wel eens een keertje echt goed lukken

Helaas is dit een plek waar veel verkeer langs komt,gelegen aan sportvelden met een parkeerplaats met verkeer wat komt en gaatAtlan schreef:Trek iets heel warms aan en ga er voor zitten. Nu je eenmaal de plek kent gaat een close up ook lukken!![]()
Succes.
Ed

Kun je er wel met de auto komen om vanuit de auto te fotograferen? Dan is de auto de schuilhut.Louise.V schreef:Helaas is dit een plek waar veel verkeer langs komt,gelegen aan sportvelden met een parkeerplaats met verkeer wat komt en gaatAtlan schreef:Trek iets heel warms aan en ga er voor zitten. Nu je eenmaal de plek kent gaat een close up ook lukken!![]()
Succes.
Ed
Dus niet veel ruimte om ergens zo stil te gaan zitten met een tentje..... alles is asvalt grrrr...
Ze komt waarschijndelijk nu hier omdat een verderop gelegen plas nu dicht is gevroren.
Maar ik ga het wel proberen

Leuk bedacht,maar ik rijdt helaas geen auto, dus alles moet met het fietsjeAtlan schreef:Kun je er wel met de auto komen om vanuit de auto te fotograferen? Dan is de auto de schuilhut.Louise.V schreef:Helaas is dit een plek waar veel verkeer langs komt,gelegen aan sportvelden met een parkeerplaats met verkeer wat komt en gaatAtlan schreef:Trek iets heel warms aan en ga er voor zitten. Nu je eenmaal de plek kent gaat een close up ook lukken!![]()
Succes.
Ed
Dus niet veel ruimte om ergens zo stil te gaan zitten met een tentje..... alles is asvalt grrrr...
Ze komt waarschijndelijk nu hier omdat een verderop gelegen plas nu dicht is gevroren.
Maar ik ga het wel proberen
Groet,
Ed