Fototripjes lijst 2010..
- Gomethevelo
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Ik vind dit een heel mooi initiatief, alleen vind ik het ontzettend jammer dat er bij heel veel trips en evenementen niet wordt vermeld waar deze doorgaan.
- mido
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Hoe bedoel je met; waar deze doorgaan?Gomethevelo schreef:Ik vind dit een heel mooi initiatief, alleen vind ik het ontzettend jammer dat er bij heel veel trips en evenementen niet wordt vermeld waar deze doorgaan.
Zover ik de links heb gezien wordt de datum en plaats gewoon aangegeven?
- Gomethevelo
- Lid

Ik bedoel dat het niet in de lijst zelf vermeld wordt. Nu moet je inderdaad de link aanklikken om dat te weten te komen. Terwijl, mocht het er bij staan dan zou je direct weten of de plaats niet te veraf is om er eventueel naar toe te gaan.mido schreef:Hoe bedoel je met; waar deze doorgaan?Gomethevelo schreef:Ik vind dit een heel mooi initiatief, alleen vind ik het ontzettend jammer dat er bij heel veel trips en evenementen niet wordt vermeld waar deze doorgaan.
Zover ik de links heb gezien wordt de datum en plaats gewoon aangegeven?
Als lid in het verre België zou me dat dus heel wat geklik besparen
- Gomethevelo
- Lid

Gewoon, zoals bij veel uitstapjes de stad of streek al vermeld staat dit ook vermelden bij de andere uitstapjes. Dit lijkt me de simpelste en de beste oplossing.mido schreef:ah, nu snap ik m wel![]()
Je zou richard een pb kunnen sturen met een verzoek om bijv. de linken te splitsen onder het kopje nl en be.
Ik woon dicht bij de grens, en ik ga er ook graag eens over hoor