Vlindertuinen lijst 2010..
- Luilak
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
In de botanische tuinen van Utrecht is ook een deel ingericht als vlindertuin. En een deel van de kassen word een aantal weken ingericht als tropische vlinder kas. Daar fladderen ze ook vrij rond. Misschien een leuke aanvulling 
ik mis de vlindertuin in luttelgeest
deze zit bij de orchideeenhoeve
deze zit bij de orchideeenhoeve
- mido
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Het zijn zover ik kan zien allemaal zorginstellingen, blijkbaar hebben ze ook bij sudderige een vlindertuin aangelegdLianne schreef:RichardB schreef:Lemmer, SudderigeSinds wanneer zit hier een vlindertuin. Bij mijn weten is Sudderige het plaatselijke verzorgingshuis
- Wendy
- Lid

- Contacteer:
Vlinders aan de Vliet in Leidschendam.
vlindertuin is schijnbaar iets anders dan een vlinderkas.Lianne schreef:RichardB schreef:Lemmer, SudderigeSinds wanneer zit hier een vlindertuin. Bij mijn weten is Sudderige het plaatselijke verzorgingshuis
ze hebben schijnbaar een tuin ingericht speciaal voor vlinders en die zie je dan in de zomer.
Laatst gewijzigd door Vioto op 19 jan 2010 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wolves fotografie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
@ Ruud_: lees ik als eerste jouw reactie (had een link via mail en het topic opende met het laatste bericht zichtbaar), denk ik "Hoe kan je nou niet weten dat je naast een vlindertuin woont...". Ga ik vervolgens naar boven de lijst bekijken, zie ik dat we er in Alphen ook eentje hebben, ook nooit geweten! 
@ RichardB en alle aanvullers: bedankt voor het overzicht. Ik ga er zeker een keer gebruik van maken!
@ RichardB en alle aanvullers: bedankt voor het overzicht. Ik ga er zeker een keer gebruik van maken!
- Luilak
- Lid

- Contacteer:
Voor het vlinderfestival in de Botanische tuinen in Utrecht zijn de data vastgesteld. Bij deze:
12 juni t/m 12 september Tropisch Vlinder Festival
Het wordt ieder jaar mooier! Dit jaar presenteren wij voor de vierde keer ons Tropisch Vlinder Festival, een feest van vliegende kleuren waar bezoekers voor terug blijven komen. Dit jaar met extra aandacht voor Australië en Nieuw-Guinea.
12 juni t/m 12 september Tropisch Vlinder Festival
Het wordt ieder jaar mooier! Dit jaar presenteren wij voor de vierde keer ons Tropisch Vlinder Festival, een feest van vliegende kleuren waar bezoekers voor terug blijven komen. Dit jaar met extra aandacht voor Australië en Nieuw-Guinea.
-
polariteit
- Lid

- Contacteer:
interessant, maar eens gaan kijken of degenen bij mij in de buurt een beetje toegankelijk zijn. lijkt me wel eens leuk me eens op vlindertjes te focussen. gebruik ik die macrolens eens voor wat anders dan voor de vissies en de bloemetjes