Wie werkt er hier nog meer met Paint Shop Pro?
Zie dat je met Photohop zo netjes de huid van een model kan soften, weet iemand ook hoe je dat met PSP X2 kunt doen?

Nou idd.. Heb het geprobeerd maar volgens mij kan mijn pc het niet aan. Loopt het programma vast of laat niets zien. Wel jammer..Storm schreef:PSP heeft daar inderdaad een tool voor, zoals Martin al meldt. Echter heb je wel een PC nodig met veel rekenkracht voor dit tooltje, helemaal als je de foto op de originele grootte bewerkt. (PSP geeft dan ook vooraf aan met een melding wanneer je dit tooltje wilt gaan gebruiken)

Heeej, goeie tipStorm schreef:Je kunt deze tool aanzienlijk versnellen door alleen het te bewerken gebied te selecteren, dan heeft het programma mindertijd nodig om zelf te "kijken" wat er bewerkt moet worden.
Zou ook graag iets van Photoshop willen hebben maar die programma's zijn toch een aardig prijsje aanMendel schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Paint Shop is toch meer voor tekenen

Hebben we het hier over hetzelfde fotobewerkingssoftware?Mendel schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Paint Shop is toch meer voor tekenen
Zelf gebruik ik alleen maar PSP en eigenlijk mis ik niets. De versie die ik heb kan ook probleemloos met RAW bestanden overweg. (En het volledig pakket is ook nog eens betaalbaarEllyV schreef:Zou ook graag iets van Photoshop willen hebben maar die programma's zijn toch een aardig prijsje aan![]()
PSP ooit eens gekregen en kan ik me daar eerst ook wel mee redden