1.

2.

3. En eentje s'avonds..

Thnx voor je reactie, ik ben nu wat meer met diepte aan het oefenen enz..neem de tips mee..Serrotone schreef:1. Het was mooier geweest als je het helemaal in beeld hebt gebracht. Jammer van de felle lucht. Misschien iets minder helerheid.
2. Ik snap op zich best je bedoeling met dat blauwe staal. Maar het komt nu erg storend over. Je aandacht wilt naar de toren toe maar dat word tegen gehouden door het blauwe staal.
3. Mijn voorkeurKleuren zijn mooi.

Thnx voor je reactie, hoe kan ik dat met die lucht doen. Ben nog maar net begonnen met photoshoppen dus heb het nog niet echt helemaal door zeg maar...sugarman schreef:Ja 2 vind ik vanaf een te gek standpunt genomen!!!
Misschien dat je het witte van de lucht kan vervangen door een onderbelichte lucht van deze foto?

Hmm ben bang dat dat idd aan jou pc ligtDave schreef:![]()
Er is net gereageerd op de foto's.
Ligt het dan aan mijn pc dt de eertse 2 foto's in stukjes zijn als een schuifpuzzel met groene stukken ?

Ja ik kwam er sinds gister achter dat ik ook raw kan schieten, ik heb een panasonix lumix dmc-fz8, maar die foto's staan niet meer op mijn camera...sugarman schreef:Kan je met jou camera in RAW schieten?
Zo ja dan kan je in de RAW editor de witte lucht nog onderbelichten en die daarvoor in de plaats zetten.
Meer details en voorbeelden in Photoshop laat ik morgen wel zien.