Oldtimertje

Allerhande foto's die je niet ter beoordeling wil zetten
Forumregels
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Plaats reactie
Christiaan
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Oldtimertje

Bericht Geplaatst:

Ik heb laatst wat foto's gemaakt van mijn oldtimertje, nou zullen de meeste een auto of een autodropje verwachten maar nee het gaat om mijn Puch Maxi uit 1982. Naast hobbyfotografie is mijn andere grote hobby het opknappen van dit soort oldtimers.

Helaas heb ik de grote fout gemaakt om tijdens het fotograferen het slot niet van de brommer af te halen, zodoende vind ik de foto's toch niet helemaal geslaagd. Dat is dus ook de reden dat ze hier staan en niet bij transport. Alle foto's zijn gemaakt met mijn Sony a330 en mijn Minolta 70-210 F4

Alle reacties zijn welkom, en ik zou blij zijn ook met wat tips zodat ik hem wat meer geschikt kan maken ter beoordeling (transport sectie bijv.)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Omhoog Profiel Website Foto's
Henry
Lid
Lid

Oldtimertje

Bericht Geplaatst:

Oldtimertje ziet er goed uit. Goed in de verf, mooi schoon en chroom + velgen blinken als nieuw :up
Voor het geval je hem mooi op de foto wilt zetten: zoek een geschiktere locatie (brug vind ik geen mooi achtergrondje) of het contrast met een nieuw modelletje vaag in de achtergrond.
Omhoog Profiel Foto's
Christiaan
Lid
Lid
Contacteer:

Oldtimertje

Bericht Geplaatst:

Bedankt voor je reactie Henry, ik was wezen zoeken naar een achtergrond en dacht dat dit wel oké was, met het oog op een niet alleen centraal voertuigje. Maargoed gaan we voor de volgende keer nog verder zoeken. :)
Peter
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Oldtimertje

Bericht Geplaatst:

Jeugdsentiment. Leuk hoor :) Zou het nog eens met een andere achtergrond proberen.
Omhoog Profiel Foto's
tint93
Lid
Lid

Oldtimertje

Bericht Geplaatst:

hoeveel kost ie?
Omhoog Profiel Foto's
Christiaan
Lid
Lid
Contacteer:

Re:

Bericht Geplaatst:

pdm_fotografie schreef:Jeugdsentiment. Leuk hoor :) Zou het nog eens met een andere achtergrond proberen.
Bedankt voor de reactie :) Andere achtergrond ga ik zeker voor zorgen de volgende keer.
Wat je zegt over jeugdsentiment; daar hoor ik altijd veel over, zeker omdat ik met mijn 20 lente's op een brommer van 35 jaar oud rijd krijg ik altijd commentaar van mensen die het geweldig vinden dat er nog van die oude dingen rond rijden. Zelfs de politie vind het hier geweldig :D
Helaas heb ik deze hobby stop gezet, voorheen kocht ik ze altijd op om op te knappen en vervolgens te verkopen (zowel puch als kreidler/zundapp) maar dit is voorlopig toch echt de laatste.
tint93 schreef:hoeveel kost ie?
Voorlopig gaat deze niet de verkoop in.
momentum60
Lid
Lid

Re: Oldtimertje

Bericht Geplaatst:

Vinde de setting niet zo geslaagd; net alsof je hem snel even op de foto wil zetten voor marktplaats..
Denk dat er nog wel leuke details te vinden zijn....
Overigens waren ze in mijn tijd spinternieuw..... :D, mijn zus heeft er nog een gehad.
Omhoog Profiel Foto's
tint93
Lid
Lid

Re: Re:

Bericht Geplaatst:

[quote=''Christiaan'']
tint93 schreef:hoeveel kost ie?
Voorlopig gaat deze niet de verkoop in.[/quote]
Doe ff een pb als dat wel gaat gebeuren! :) hij is super vet!
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Ratjetoe (Niet ter beoordeling)”