Dit is iets wat kan vliegen

F: 86mm
A: 5.6
iso: 100
Exp: 1/250
Geschoten met de zd 40-150 met Raynox dcr-250 voorzet lens.

.... en van fotograferen.Arno schreef:Ik heb niet zo veel verstand van de insecten wereld...
.

Foto staat op flickr, kan 'm niet groter plaatsen, krijg dan de melding dat die te groot is...Tony schreef:foto is te klein om goed te beoordelenlees even bovenkant van het topic voor de gewenste grootte.
Met kleiner diafragma wil ik niet zeggen een kleiner fgetal maar juist een groter fgetal.Arno schreef:Tja... een groter diafragma is nog moeilijker scherp te schieten uit de hand.
Of je moet kiezen voor een mindere vergroting... (deze is 40mm)
zoals bij deze:
Zelfde sluitertijd, groter diafragma (f/7.1)

hier staat wel iets...Tony schreef:Lees even in dit topic, zal best iets bij staan, er zijn hier meer mensen die plaatsen vanuit Flicr.

Zoals ik al onder het eerste bericht gezet had is de foto gemaakt met een voorzet lens voor de ZD 40-150, deze lens heeft een maximaal diafragma van 4-5.6 (waarbij 4 bij 40mm is en dit verloopt naar 5.6 boven de 100). Een veel groter diafragma had dus niet gekunt met deze lens.jumper schreef:.... en van fotograferen.Arno schreef:Ik heb niet zo veel verstand van de insecten wereld...
.
Grapje kon het niet laten.
Een kleiner diafragma had je hier meer scherptedioepte gegeven.

Misschien ook handig als je je op een forum aanmeld eerst leest wat de regels zijn. en het heel prettig zou zijn als je na een vriendelijk verzoek je je daaraan kunt houden !!Arno schreef:Misschien is het handig om eerst deze functie hier te activeren voordat je mensen gaat aanspreken op het plaatsen van te kleine foto's ?

Wil best m'n foto's groter plaatsen, zou graag willen weten hoe ik foto's van Flickr hier groter kan posten...Tony schreef:Misschien ook handig als je je op een forum aanmeld eerst leest wat de regels zijn. en het heel prettig zou zijn als je na een vriendelijk verzoek je je daaraan kunt houden !!Arno schreef:Misschien is het handig om eerst deze functie hier te activeren voordat je mensen gaat aanspreken op het plaatsen van te kleine foto's ?

Dat kan alleen als de foto's op de zelfde server worden geplaatst, dat principe doen we niet, omdat dan onze ruimte op de server enorm zou worden. Zeg gemiddeld 1mb per topic, zou dan nu een een totale ftp ruimte van 10.000 * 1mb een gigabyte. Dat zou niet meer werkzaam zijn aan deze zijde.Misschien is het handig om eerst deze functie hier te activeren voordat je mensen gaat aanspreken op het plaatsen van te kleine foto's ?