ja, idd, die rondjes verpesten het we een beetje. maar ik maarte ook een foto recht in de zon :pSerrotone schreef:Mooie lucht. Alleen jammer van de lichtvlekken onderin.
Toevallig, ik wilde vanavond ook zo'n soort foto plaatsen

Gewoon een landschap met bewegende wolken. dat ga ik eens proberen.jumper schreef:Langere sluiterstijd!!!!!! Vergeet niet dat wolken bewegen of heb je een bepaald effekt op het oog?
Jumper BB
Of andersom en de wolken pannentint93 schreef:Gewoon een landschap met bewegende wolken. dat ga ik eens proberen.jumper schreef:Langere sluiterstijd!!!!!! Vergeet niet dat wolken bewegen of heb je een bepaald effekt op het oog?
Jumper BB

Dan weet ik dus al wat mij ook te wachten staatAkira schreef:Ik hou vrijwel nooit van fotos van alleen lucht, zo ook hier, het is een hele mooie lucht maar voor mij moet er wel iets bij.

Haha, post maar gewoon, misschien vind ik hem wel mooiSerrotone schreef:Dan weet ik dus al wat mij ook te wachten staatAkira schreef:Ik hou vrijwel nooit van fotos van alleen lucht, zo ook hier, het is een hele mooie lucht maar voor mij moet er wel iets bij.