Gisteravond, bij, of beter gezegd na de zonsondergang kon ik dit tafereel vastleggen bij één van de Maasplassen in Roermond, de Douvesbeemd.
Benieuwd wat jullie er van vinden.
Exif: 31 mm, f 3,5, s 1/8, -1,0 EV, iso 200.
Diafragma komt wat vreemd over, maar de paardjes bewogen, dus moest ik nog een acceptabele sluitertijd krijgen.
groet,
Martin
Laatst gewijzigd door Maribex op 18 apr 2010 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Vind um zeer fraai ! Mooi licht en een fraaie reflectie...
Mooist zijn toch de silhouetten van de paarden tegen het lichte water...
Zou voor mij een maandwinnaar geweest zijn.
Vind hem helemaal te gek Prachtige kleuren, en mooie silhouetten.
De verrassing zit hem in het water, mooie lichte kleur, waardoor de paarden mooi uitkomen.
Subliem voor mij
@Akira: je opmerking over de compo kan ik me iets bij voorstellen, maar ik wilde voor de sfeer per se de maan, hoe klein ook, er op hebben. Ik heb ze ook zonder maan (en weer andere posities van vooral het veulen), maar die vond ik zelf toch een stuk minder.
Erg leuk. En met die rand eromheen doet het me denken aan een ansichtkaart. Ik denk dat als dit een ansicht zou zijn dat die heel goed werkt voor de promotie van die omgeving.
En ik ben het eens dat dit misschien niet aan alle fotografische waarden voldoet, maar ik vind deze foto juist erg leuk en van mij zou die wel een TC mogen. Juist omdat het eens wat anders is dan wat we met zijn allen nastreven, kloppende landschapsfoto's volgens de normen.