s 1/500
f 16
iso 640
24mm
update

s 1/500
f 16
iso 640
36 mm

Daar waar de zon/flare is staan geen molens, zodoende gekozen om de zon wat prominent in beeld te zettenmartijn1 schreef:de flare vind ik storend wil graag naar de molens kijken maar word daar in gestoord, ruis stoort mij niet in deze foto..compo is goed

wat ik bedoel is dat de zon met flare mijn blik opeist...ipv lekker molens kijken en het geheel..Rob Pieters schreef:Daar waar de zon/flare is staan geen molens, zodoende gekozen om de zon wat prominent in beeld te zettenmartijn1 schreef:de flare vind ik storend wil graag naar de molens kijken maar word daar in gestoord, ruis stoort mij niet in deze foto..compo is goed
De opkomende zon zorgt voor het mooie licht en krijgt van mij de hoofdrol

duidelijk, alleen ging het mij om de zon en het bijbehorende licht........martijn1 schreef:wat ik bedoel is dat de zon met flare mijn blik opeist...ipv lekker molens kijken en het geheel..Rob Pieters schreef:Daar waar de zon/flare is staan geen molens, zodoende gekozen om de zon wat prominent in beeld te zettenmartijn1 schreef:de flare vind ik storend wil graag naar de molens kijken maar word daar in gestoord, ruis stoort mij niet in deze foto..compo is goed
De opkomende zon zorgt voor het mooie licht en krijgt van mij de hoofdrol

Dan zou het zoiets worden...........flipjetiel44 schreef:vind de compo geslaagd, met een mooie opbouw.
Maar ik had liever geen zon gezien die boven de horizon/geboomte uitkomt.
Nu veel te dominant aanwezig incl allerlei lensproblemen die hierdoor ontstaan.