Hoi, ik vindt ze erg mooi, behalve dan bij foto 1, die vindt ik in de linker bovenhoek minder mooi gekaderd.
Ik stoor me daarbij aan dat laatste randje brug wat er nog in beeld is. Dit leidt mij af....
Foto nr 2 en 3 zijn voor mij de spannenste foto's om naar te kijken.
Mooie lange sluitertijd effect op het water.
Prachtige plaaten is mijn eerste indruk.
Heb er niet erg veel kijk op omdat dit nooit op de plaat zet.
Maar de kleuren vind echt prachtig ook de reflectie op het water bij sommige fotos.
Ik ga toch voor de derde en vierde van deze mooie serie .
(Ook nog bedankt voor de reacties om mijn plaatjes)
nr 1 en dan 4.. 1 de keien op de voorgrond vind ik een plus..en 4 het evenwijdige van de 2 bruggen, lekkere dieptewerking..
lange sluitertijd puur verkregen door het hoge diafragma? of gebruik gemaakt van filters..
Toffe foto's met die lange sluitertijden Ook het lijnenspel van de dieptewerking en de bruggen vind ik erg gaaf.
Wel vind ik ze allemaal een beetje aan de donkere kant, maar dat kan misschien door mijn monitor erger lijken dan het is. vanavond thuis nog maar even beter bekijken
Ha die Wim, wat leuk je hier tegen te komen
Zo als serie komt vind ik hem beter uit de verf komen.
De eerste is direct mijn favoriet, erg mooi licht en heerlijk soft wateroppervlak.
De andere vind ik persoonlijk in de wat donkere delen net iets te donker...
Niet verkeerd.
Heb het trouwens zelf ook geprobeerd, maar kwam toch steeds weer terug op de kleurenversie.
Ik vond juist de kleuren hier wel aanspreken, juist bij de foto die je nu hebt omgezet.
Daar passeren op hetzelfde moment een goederentrein, recht (waar overigens niet veel kleur aan zat) en een vrachtboot, onder de linkerbrug, met het paarse lichtschijnsel.
Dat raak je dan wel kwijt.
Geldt ook voor de lucht en de spiegeling in het water; die kleuren vond ik wel aansprekend.
Dat doet echter niks af aan jouw omzetting.
Je hebt overigens nr. 5 omgezet in z/w.
Mooie, strakke foto's. Lekker contrast en kleur
Gevoelsmatig ga ik voor foto 1: lijnen lopen mooi iets rechts uit het beeld. Voor de balans zou ik een stukje van de onderkant halen en er een passend pano-effect van maken.