Wel een anaglyphen brilletje (rrod/cyaan) nodig om diepte te zien.
wim

Ja , Inderdaad, De pan van Persijn. Foto's zijn gemaakt met gevaar voor eigen leven haha.Wendy schreef:Cool! Katwijk?

Hallo Joost. De opname moeten met twee camera's gemaakt worden.Luilak schreef:Wat ik me nog wel afvraag; Hoe heb je dit gedaan? Ik heb een action voor photoshop gedownload, deze maakt het wel iets 3d, maar laat niet zoals bij jou mooi al die lagen zien..
Joost

HendrikJD schreef:Er is één ding dat je nog even nader moet uitleggen: Bij convergentiehoek bedoel je dan dat exact hetzelfde focuspunt met een zijdelingse verplaatsing
of bedoel je dat de camera enkele centimeters verplaatst wordt terwijl de focus dan ook enkele centimeters verplaatst wordt. (In de natuurkunde is convergentie het naar elkaar toe lopen van stralen in een lichtbundel) Zo bezien zou mijn eerste antwoord dus juist zijn????

Hallo. Bijven oefenen. Waar blijft nu de laatste opname? Laat toch zien.jeroentje schreef:Ik moet nog oefenen, ik zie het allang; dit haal ik nog niet.
Doe je ook nog iets met je kleuren? Want zo kleurrijk blijft het allemaal niet. Of lag het aan het weer?

Het gemeentehuis is tot nu toe mijn enige foto die ik gemaakt heb. Voor mij is namelijk het probleem dat ik er ook tijd voor moet vinden. Ik ben namelijk heel veel tijd kwijt aan andere foto's. Maar het komt wel goed, het hoeft niet binnen een week af te zijn; dit is voor mij hobby/passie om te doen, geen broodwinning. Daar maken we andere foto's voor. En dan is het soms ook lekker om de camera even neer te leggen.hoppenbrouwers schreef: Hallo. Bijven oefenen. Waar blijft nu de laatste opname? Laat toch zien.