verval

Gebouwen en stedelijke landschappen
Plaats reactie
gjdenbesten
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man

verval

Bericht Geplaatst:

Afbeelding

45mm, 1/100 sec f/5.6 bij Iso 100

De tand des tijds en het lijnenspel spreek mij aan. Bijna geen kleur. In zwart-wit zou deze ook kunnen.

Afbeelding
Ik heb hem dus ook maar even in zwart-wit geplaatst. wel de zwarting iets aangepast anders wordt het inderdaad iets flets, maar het is ook een kwestie van smaak als het contrast harder wordt. In kleur kan de zwarting ook wel iets opgeschroefd worden, alleen doe ik dan de werkelijkheid geweld aan. Vraag is of dat erg is.. Ik zelf vind toch de kleurenvariant beter.
Laatst gewijzigd door gjdenbesten op 18 aug 2010 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Omhoog Profiel Foto's
Mendel
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Contacteer:

Re: verva;

Bericht Geplaatst:

Sterke beeldopbouw van abstracte plaat, met dwingende lijnen. Edoch de zachte contrasten spreken mij hier niet aan, had zeker dat roestbruine meer kracht gegeven, en mischien met wat tonal contrast de structuur omhoog gehaald.
Omhoog Profiel Website Foto's
Boelo
Lid
Lid

verval

Bericht Geplaatst:

Strakke plaat. Het witte kader maakt de foto wat flets. Ben ook wel benieuwd naar de zw-variant.
Omhoog Profiel Foto's
Akira
Lid
Lid
Contacteer:

verval

Bericht Geplaatst:

Mij spreekt de kleurenversie meer aan, maar zou wel, net als Mendel de details meer willen accentueren. Ik denk dat tonal contrast inderdaad een goede optie is.
Omhoog Profiel Website Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Architectuur”