Brunchtijd
Forumregels
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
- Leontine78
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Mmmm!!! Wat had je er uiteindelijk op? 
- Ebbot
- Lid

- Geslacht: Man
Even nadenken...Leontine78 schreef:Mmmm!!! Wat had je er uiteindelijk op?
Ik heb'm doorgesneden en de ene helft met brie belegd en de andere kant van boursin voorzien.
Mjam! Krijg nu alweer trek.
- martijn1
- Lid

- Contacteer:
lekker kaasjes..
mijn vriendin gaat altijd op het andere bankstel zitten als ik mijn kaasjes te voorschijn haal, en vervolgens zou het liefst zien dat ik met ducktape op mijn mond op de bank blijf slapen..
mijn vriendin gaat altijd op het andere bankstel zitten als ik mijn kaasjes te voorschijn haal, en vervolgens zou het liefst zien dat ik met ducktape op mijn mond op de bank blijf slapen..
- Ebbot
- Lid

martijn1 schreef:lekker kaasjes..![]()
Ik heb mazzel met mijn vriendin. Kaas, kruidig eten, zelfs vis, we hebben daarin aardig dezelfde smaak.
- Heidel
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ebbot schreef:martijn1 schreef:lekker kaasjes..![]()
mijn vriendin gaat altijd op het andere bankstel zitten als ik mijn kaasjes te voorschijn haal, en vervolgens zou het liefst zien dat ik met ducktape op mijn mond op de bank blijf slapen..Wow, da's ernstig!
Ik heb mazzel met mijn vriendin. Kaas, kruidig eten, zelfs vis, we hebben daarin aardig dezelfde smaak.
Jup, bij ons ook, met uitzondering van de echte stinkkazen...
Daar ben ik DOL OP!!!
Maar mijn hubbie niet ahahaha..
- momentum60
- Lid

Mooie doorleefde broodplank....