De ambities van Den Haag reiken tot in de wolken....
"We worden een wereldstad"
foto's bewerkt met levels, contrast, dark/highlights.....
3 dezelfde opnames maar met verschillend uitsnede omdat ik er eigenlijk niet uitkom...
Dank jullie..
Nummer 3 is de recht gezette versie van de 2e waarbij ik iets meer van het viaduct heb laten staan...
Ben best wel een beetje bezig geweest om het viaduct er pakkend in te krijgen; foto's zijn alweer van een paar weekjes geleden...
Voor mij ook de 3e
De 1e vind ik net wat te druk aan de linkerkant.
De 2e net wat te krap van onder
Dus de 3e het gebouw rechts helemaal tegen het kader geeft wat rust in de foto. En de wolk komt daar ook het mooist uit
Ik vind ook de derde het mooist.. ik heb alleen het gevoel dat alles een beetje naar rechts hangt? Maarja, de balustrade helemaal links onder loopt wel netjes horizontaal.. hmm.
Mooie foto, maar ik mis het toch nog steeds niet.. kmis alleen de zee.
bij de eerste foto vind ik het juist zo mooi dat de wolken aan de linkerkant nog extra diepte aan de foto geven. Ik kan dus ook niet kiezen tussen 1 en 3.
Mooie platen in ieder geval.
Ik vind zowel uitsnede 1 als 3 prima, 2 wat minder omdat die wat rommeliger overkomt.
Foto 1 zou het voor mij winnen als je die, net als foto 3, rechtgezet zou hebben.
Overigens mooie kleuren en bewerking, waardoor in de lucht zelf ook diepte is ontstaan.