Exif: f/11.0, 1/100-1/400-1/25, focal length 30mm, iso 100
Wil graag weten of er nog iets aan mist....

Dank je wel Akira. Ik hou erg van surrealistisch in HDR, wel licht vandaar zo stevig.Akira schreef:Compositie fraai, mooie plaatsing van je onderwerp. Bewerking is stevig, net iets TE onrealistisch, maar op zich heeft het wel wat.
Om op je vraag in te gaan: ik zou er niets aan toevoegen.

Dat is dus HDR, zeer veel detail in, ook, de wolken... Ook als je het op dat moment niet wilt...Frans schreef:Op zich wel een mooi plaatje behalve dat de wolken en dan vooral voor de kijker links naast de bomen er rommelig uitzien.

Zoals ik al zei Mendell, hou ik erg van surrealistisch....Hermie schreef:Dank je wel Akira. Ik hou erg van surrealistisch in HDR, wel licht vandaar zo stevig.Akira schreef:Compositie fraai, mooie plaatsing van je onderwerp. Bewerking is stevig, net iets TE onrealistisch, maar op zich heeft het wel wat.
Om op je vraag in te gaan: ik zou er niets aan toevoegen.

Ben ik met je eens, maar dan was de terp (is het een terp?) er ook afgeknipt. Vanuit een andere hoek kon ook niet omdat er allerlei vervelende zaken in de weg stonden! Kaal gras, prikkeldraad...Gotchas schreef:Lekkere plaat hoor, hou wel van dit soort surrealistische bewerkingen![]()
Vwb de compo heb ik toch het gevoel dat de molen ietsje meer naar rechts had gemogen, zodat er wat meer ruimte tussen de schuur ende molen was gekomen. Vind de ruimte helemaal rechts nu eigenlijk iets te groot