Ho je wolken op de foto kan zetten zonder dat ze dominant zijn. Goede beeldopbouw. Door de groothoek staan er toch een paar huizen ietsje scheef.Bij dit lage standpunt valt het daarom extra op. Ik zie geen helling.
Vind ik altijd wel interessant en spannend om de horizon op een 'extreme' hoogte neer te zetten, lekker afwijkend van het 'normale'. Hier pakt dat naar mijn mening goed uit in combinatie met de lucht en wolken, die een fraaie diagonaal in de foto brengen.
Wat ik zelf minder vind is de ook al door anderen genoemde scheefstand van de gebouwen. Vaak kan dat 'functioneel' zijn als onderdeel van het totale beeld of de expressie, bijv. bij een extreme groothoek. Hier vind ik het wat afleiden, als iets waar je oog iedere keer naar toe trekt, en het wil corrigeren.
Verder: is het een vlekje of een vogel, rechts onderaan boven het gebouw?
Mooie plaat met een mooie smaakvolle bewerking, lekkere contrasten en mooie kleuren. Ik twijfel of je niet 1/3 van boven moet afsnijden en vind hem onder wat appart afgesneden. Wel heb je door de ze extreem lage horizon en de dikke dreigende lucht veel spanning in de plaat.