De familie op het Balkon

De koningin met prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven

Prinses Maxima

Prinses Laurentien en prins Contstantijn

flipjetiel44 schreef:ik vraag mij af, of je ze zo mag publiceren.
ijk eens op de pagina van de rijksvoorlichtingsdienst, want je hebt hier nl portretten en geen overzichtfoto's.
In principe mag je ze voor eigen gebruik maken, of het toegestaan is om ze op een openbare site te zetten is weer een ander ding. Kijk trouwens maar bij de persfoto's die worden aangeleverd door ANP-Royalty

Het gaat om het doel, maar de openbaarmaking, reden dat wij ff bij de RVD gekekn hebben, dat we foto's van het bezowek van WA met echtgenote en 3 prinsesjes bij het fruitcorso in Tiel hadden, met daarbij enkele leuke foto's. Toch maar niet op de website gezet.Ebbot schreef:Als serie is het wel degelijk als overzicht bedoeld.
Lastig echter als iemand een portretfoto gaat gebruiken.
Maar publikatie met of zonder commercieel doel is ook al een verschil.
Leuke impressies vind ik overigens. Ik zou denk ik ook aardig wat foto's/kiekjes geschoten hebben in jouw plaats.

waar heb je dat gevonden dan op de website van de RVD?flipjetiel44 schreef:Het gaat om het doel, maar de openbaarmaking, reden dat wij ff bij de RVD gekekn hebben, dat we foto's van het bezowek van WA met echtgenote en 3 prinsesjes bij het fruitcorso in Tiel hadden, met daarbij enkele leuke foto's. Toch maar niet op de website gezet.Ebbot schreef:Als serie is het wel degelijk als overzicht bedoeld.
Lastig echter als iemand een portretfoto gaat gebruiken.
Maar publikatie met of zonder commercieel doel is ook al een verschil.
Leuke impressies vind ik overigens. Ik zou denk ik ook aardig wat foto's/kiekjes geschoten hebben in jouw plaats.
Wat wel had gemogen, was een corsowagen met hen op de achtergrond.