zomaar voor de fun...

Allerhande foto's die je niet ter beoordeling wil zetten
Forumregels
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Plaats reactie
sjinouck
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

zomaar voor de fun...

Bericht Geplaatst:

ik ga graag met mijn scootertje op pad, als het een beetje weer is.. eigenlijk was ik gisteren al op pad, met mijn wallarootje, maar ik kreeg een lekke band... :nee

baaaalen! :D

vandaag ff de achterband geplakt, cameraatje onder het zadel gepleurd, en op pad dan maar...

ging ook niet zonder slag of stoot, want bij de eerste gelegenheid, waren beide accu´s van mijn sony leeg.. godverdegodver.. :S :kwaad

terug naar huis dus, om mijn 3e accu, en de overige 2 aan het stroom-infuusje te leggen..

weer op pad, en aangezien ik al een beetje de pee in had, kreeg ik het idee om es lekker asociaal te gaan fotograferen.. beetje ken rockwell-style dus... :rof

had een polaatje mee, en met de herfstkleurtjes had ik es zin om lekker de boel te gaan verzadigen..

gewoon voor de fun dus... en daarom heb ik ze ook in ratjetoe gezet, hahahahaha!

was wel leuk om op deze manier door de polders te rijden, lekker weertje, zonnetje, en af en toe stoppen en te genieten van het uitzicht..

een mens moet WAT op zijn vrije zondag he? :foto :D

f1

Afbeelding

f2

Afbeelding

f3

Afbeelding

f4

Afbeelding

f5

Afbeelding

f6

Afbeelding

f7

Afbeelding

die oude wallaroo heb ik trouwens een aantal jaartjes geleden gevonden in een ouwe boerenschuur, het was een wrak, en ik mocht hem voor niks hebben van de boerin, en na wat kunst en vliegwerk, kreeg ik het ding weer aan de praat.. beetje getuned, wat zaakjes aangepast, op kenteken gezet, en we hebben er nog steeds heel veel plezier van.. :D

ding loopt als een gek.. onverslijtbaar... :upc (wel moet hij weer es gewassen worden, want hij heeft een half jaar stilgestaan, en dat heeft nogal wat mos achtergelaten op het ding..) :rof

groetjes, Alex!
Omhoog Profiel Website Foto's
Peter
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man

zomaar voor de fun...

Bericht Geplaatst:

Haha leuk om te lezen :)
Die 2 lege accu's is wel een beetje dom hoor :rof
Omhoog Profiel Foto's