2.

3.

4.

5.

6.

Reacties zijn welkom.
Groetjes, Nicky

heb het ff voor je opgezocht met mijn add-onwwestendorp schreef:Mooie opnames,
mogen we de exif gegevens weten zodat we met oud en nieuw ook kunnen experimenteren![]()

De foto's zijn amper bewerkt... dus ze zullen niet helemaal perfect zijn.flipjetiel44 schreef:
Bij nadere bestudering vind ik wel dat het wel erge puntlichten zijn, bij de "bloemenserie"

Wat betreft bewerken-niet bewerken dat is niet wat mij verbaasde. Het ging hierom dat bij de belichting van 1"en langer de bron van de explosie zo klein bleef, je zou denken dat het wat verder uit elkaar spat.Freaky87 schreef:De foto's zijn amper bewerkt... dus ze zullen niet helemaal perfect zijn.flipjetiel44 schreef:
Bij nadere bestudering vind ik wel dat het wel erge puntlichten zijn, bij de "bloemenserie"

Ja, ik heb de BULB functie genomen. Gaat nog altijd het beste en als je geluk hebt, kan je soms ook wat spelen ermee omdat je geen vaste tijd hebt dan. Ik had zeker ook niet van de eerste keer de juiste plaats. En het is ook mijn 5de keer dat ik vuurwerk probeer, en dat het resultaat vrij goed is. De andere 4 keren waren ook niet de moeite... oefenen en beetje uitproberen en soms ook wat geluk hebben. En vooral BULB en statief en draadontspannerflipjetiel44 schreef: Wat betreft bewerken-niet bewerken dat is niet wat mij verbaasde. Het ging hierom dat bij de belichting van 1"en langer de bron van de explosie zo klein bleef, je zou denken dat het wat verder uit elkaar spat.
Ook maar eens een goeie plek opzoeken en kijken wat het oplevert.![]()
maar het blijft een lekkere serie.
flipje
Pijlen. Geen grondvuurwerk.Reko schreef:Grondvuurwerk? of pijlen?
Vind het altijd lastig om te voorzien waar pijlen terecht komen....
Potten zijn dan wat meer voorspelbaar.
Nette resultaten!