Ondanks de vele sneeuw heb ik nog niet echt 'spannende' sneeuwplaten kunnen maken, dus doe ik 't maar met wat ik tot nog toe wel heb kunnen 'schieten'. Dat wil ik graag combineren om iedereen hier fijne feestdagen te wensen, en een gelukkig, gezond en foto-rijk 2011!
1.
2.
De laatste foto is er een van de IJzeren Rijn. Zoals ie er nu bij ligt hoeven we ons over weder-ingebruikname voorlopig geen zorgen te maken....
3.
groetjes,
Martin
Laatst gewijzigd door Maribex op 24 dec 2010 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Blijf het wonderlijk vinden hoor, die prachtige witte wereld
Heb hetzelfde probleem als jij nog niet veel spannends geschoten, maar wie weet wat ons nog allemaal in het verschiet ligt Vind het in ieder geval lekkere platen om naar te kijken vooral de laatste kijkt erg lekker weg
Hmm IJzerenrijn daar heeft mijn oom het ook altijd over, dat is toch die lijn die bij Herkenbosch daar achter ligt? Ik zou nog meer gaan schieten, jullie hebben zoveel sneeuw, dat krijgen we voorlopig niet meer, denk ik.
Jij hetzelfde Maribex, en ik moet zeggen dat ik deze beelden stuk voor stuk erg sterk vind in opbouw en technische aspecten! Sterke composities hoor!!!