2

update

De bomen liepen nogal af naar rechts, waardoor het lijkt dat de foto scheef is
Als ik de foto op de bomen richt valt de tipi weer om...............

Dank je voor je reactie, met de belichting bij f2 ben ik grotendeels van de lucht uitgegaandruth schreef:Ik vind het een leuk onderwerp. De eerste foto zou zo in een reisblad gebruikt kunnen worden.
De tweede vind ik de lucht en de zon mooi qua kleur maar de onderste helft vind ik te donker.

U vraagt ik draaidhldhldhl schreef:Ik zou hem wel willen zien met silhouet ipv dit

Ik ben van dezeflde mening.Akira schreef:2 en 3 vind ik te donker. 1 is wel beter, hoewel ik de compositie niet heel spannend vind en de tak rechts in beeld stoort.

Hmm, dat is het ook niet helemaal nee... Ik heb ook even wat geprobeerd:Rob Pieters schreef:U vraagt ik draaidhldhldhl schreef:Ik zou hem wel willen zien met silhouet ipv dit

Ik vind de foto in silhouet uitvoering te druk worden, zodoende vind ik de eerste versie het beste tot zijn recht komen, mede omdat dit de werkelijkheid het meest benaderddhldhldhl schreef:Hmm, dat is het ook niet helemaal nee... Ik heb ook even wat geprobeerd:Rob Pieters schreef:U vraagt ik draaidhldhldhl schreef:Ik zou hem wel willen zien met silhouet ipv dit
--edit: Je ziet de tipi's alleen niet echt meer...