Het is in tilburg begint om 10 uur en is afgelopen als alle beaucerons op de foto zijn geweest!
Wie vind dit leuk. Lunch en drankjes zijn natuurlijk vergoed.

Chay dit antwoord vind ik te min.....Chay schreef:Het is opgelost voor drankje, lunch en 0.35 euro cent km vergoeding maar zal voor jullie wel te min geweest zijn. weet ik voor een volgende keer dat hier alleen dikke prijzen gevraagt worden.
hier ga ik dan ook helemaal in mee......Leejora schreef:Ik ben absoluut een amateur, maar jeetje, minimaal 206 nabewerkte foto's. Tijdens de shoot maak je er natuurlijk veel meer, dus ook nog eens selecteren voordat je kan gaan bewerken.
Dat is serieus heel veel werkvoor een broodje kaas.

Ik ben de eerste die over geld begon en ik noemde dat in combinatie met beroepsfotografen waarnaar ik kan doorverwijzen. Zelf ben ik ook beroepsfotograaf dus hoe leuk ik het fotograferen ook vind, het is voor mij idd ook werk. En vergis je niet hoeveel werk er achteraf nog in gaat zitten. Het is niet alleen een dagje leuk foto's maken van - overigens hele mooie - honden, maar er komt ook een hele zwik nabewerking bij kijken.wil53 schreef:Zien de meeste "hobby" fotografen hier foto's maken als werk???????????
Het lijkt er wel op.
Welke kwaliteit wordt er verwacht/geeist?