Het is in tilburg begint om 10 uur en is afgelopen als alle beaucerons op de foto zijn geweest!
Wie vind dit leuk. Lunch en drankjes zijn natuurlijk vergoed.

Chay dit antwoord vind ik te min.....Chay schreef:Het is opgelost voor drankje, lunch en 0.35 euro cent km vergoeding maar zal voor jullie wel te min geweest zijn. weet ik voor een volgende keer dat hier alleen dikke prijzen gevraagt worden.
hier ga ik dan ook helemaal in mee......Leejora schreef:Ik ben absoluut een amateur, maar jeetje, minimaal 206 nabewerkte foto's. Tijdens de shoot maak je er natuurlijk veel meer, dus ook nog eens selecteren voordat je kan gaan bewerken.
Dat is serieus heel veel werkvoor een broodje kaas.

Ik ben de eerste die over geld begon en ik noemde dat in combinatie met beroepsfotografen waarnaar ik kan doorverwijzen. Zelf ben ik ook beroepsfotograaf dus hoe leuk ik het fotograferen ook vind, het is voor mij idd ook werk. En vergis je niet hoeveel werk er achteraf nog in gaat zitten. Het is niet alleen een dagje leuk foto's maken van - overigens hele mooie - honden, maar er komt ook een hele zwik nabewerking bij kijken.wil53 schreef:Zien de meeste "hobby" fotografen hier foto's maken als werk???????????
Het lijkt er wel op.
Welke kwaliteit wordt er verwacht/geeist?
Ehhhhhhh Bianca, ik wil niet heel vervelend doen, maar van mij weet je heel goed dat ik beroepsfotograaf ben. En ik ben echt niet de enige hier op het forum die zijn brood met fotograferen verdient. En dat de kwaliteit op DPZ zo hoog is, dat kan best daar ben ik niet bekend mee, maar ik denk dat je hier dan ook wat meer moet rondkijken, want er komen hier ook echt kwaliteitsfoto's voorbij (overigens helemaal niet alleen van de beroepsfotografen, want er zijn zat hobbyfotografen die dezelfde zo niet meer kwaliteit leveren dan menige beroepsfotograaf). Natuurlijk is dit forum ook geschikt voor beginnens in de fotografie en dat maakt het nu juist tot zo'n leuk forum!Chay schreef:er word helemaal geen super kwaliteit verwacht, gewoon van iedere hond een foto in stand en een kop foto.
Ik wist niet dat hier beroepsfotgrafen die per uur rekende op zaten, anders had ik deze vraag niet gesteld...Op DPZ denkt geen haar op me hoofd er aan dit te doen. Daar is de kwaliteit zo hoog dat ik weet dat er een prijskaartje aan vast hangt. Maar dan heb ik het over dit forum mis.

Lekker vriendelijk ben je zeg!Chay schreef:...maar zal voor jullie wel te min geweest zijn. weet ik voor een volgende keer dat hier alleen dikke prijzen gevraagt worden.