Ter info voor wie nooit de algemene voorwaarden leest.
Natuurfotografiewedstrijd 'verbinden'
Forumregels
Fotografie in het nieuws,
begeleidende foto's niet groter dan 600 pixels aan langste zijde
Fotografie in het nieuws,
begeleidende foto's niet groter dan 600 pixels aan langste zijde
- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Het Flevo-landschap verkrijgt evenwel het publicatie- en gebruiksrecht over alle opnamen, zonder hiervoor betaling verschuldigd te zijn.
- bebogard
- Lid

- Contacteer:
Gemini schreef:Oh....dus je foto kan gebruikt gaan worden voor commerciele doeleinden, zonder dat je ervoor betaald gaat krijgen.![]()
Lekker slim.
nee, lekker slim en goedkoop
- Cinemovie
- Lid

- Contacteer:
Ben volgens mij de eerste die heeft ingezonden hahahah
Ze stellen wel hoge eisen aan de fot 3800 pixel dus ja 10 megapixel nodig voor de foto en dan mogen we niet croppen.. Dus ja heb de foto's maar iets opgeblazen..
Ze stellen wel hoge eisen aan de fot 3800 pixel dus ja 10 megapixel nodig voor de foto en dan mogen we niet croppen.. Dus ja heb de foto's maar iets opgeblazen..
- Gemini
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Dus amateurfotografen hoeven niet betaald te worden bedoel je.JacquelineFlevo schreef:... Het is trouwens niet de bedoeling zo gratis materiaal bij professionele fotografen los te peuteren.
- Frans
- Lid

De voorwaarden zijn kort en bondig en voor velen die nog nooit iets voor hun foto's betaald hebben gekregen waarschijnlijk heel aanlokkelijk.
Vervelend echter als een ander wel je foto te gelde kan maken.
En dat geldt dan voor alle ingezonden foto's.
Ik doe niet mee.
Vervelend echter als een ander wel je foto te gelde kan maken.
En dat geldt dan voor alle ingezonden foto's.
Ik doe niet mee.
- Henry
- Lid

Gemini, gratis diensten vragen mag. Is helemaal niet fout, illegaal of oneerlijk. "Vriendendienst" is een normaal Nederlands woord. Niks vreemds aan. Een ieder zal voor zichzelf moeten vaststellen of het aanbod (Prijzen zijn publicatie van foto's op treinstationsposters en een 1-daagse workshop van natuurfotograaf Ruben Smit) voldoende aantrekkelijk is; de voorwaarden zijn eenvoudig in te zienGemini schreef:Dat vind jij Henry. Ik vind het niet eerlijk.Henry schreef:Je hebt gelijk
Net als Frans sta ik niet te springen op een publicatie van een van mijn foto's op een treinstationposter of een 1-daagse workshop van natuurfotograaf Ruben Smit. Als je een van beide zaken altijd al wilde, dan ligt hier een mogelijkheid
- momentum60
- Lid

Los van de rechten en betalingen e.d. lijkt mij de doelstelling niet helemaal commercieel.....
Een stichting ter bevordering van natuurbeheer lijkt mij geen verkeerde partij....
Dus in dat opzicht heb ik er geen problemen mee.
Een stichting ter bevordering van natuurbeheer lijkt mij geen verkeerde partij....
Dus in dat opzicht heb ik er geen problemen mee.