"mooie" kijkplaat?
- gjdenbesten
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
Het is inderdaad een mogelijke leuke plaat, maar wat is die foto hard. Ik mis wel 100 grijstinten
.
Probeer het eens opnieuw. Op deze afstand is f/5 geen enkel probleem hoor.
Probeer het eens opnieuw. Op deze afstand is f/5 geen enkel probleem hoor.
- AmyLee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
Scherp genoeg hoor.
Alle activiteiten waar jij over spreekt vind ik wel moeilijk weer te vinden. Waarom deze plaat niet in de kleurenversie, dat geeft misschien iets meer details weer...
Alle activiteiten waar jij over spreekt vind ik wel moeilijk weer te vinden. Waarom deze plaat niet in de kleurenversie, dat geeft misschien iets meer details weer...
Ai... weer wat geleerd... fotobewerking op mijn laptop is totaal niet aan te raden. Zie de foto nu op mijn pc en en ik schrik. Veeeel te hard. Dat ga ik even over doen en ik zal het origineel plaatsen.
Ai... weer wat geleerd... fotobewerking op mijn laptop is totaal niet aan te raden. Zie de foto nu op mijn pc en en ik schrik. Veeeel te hard. Dat ga ik even over doen en ik zal het origineel plaatsen.
- Schaeddy
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Als fotograaf ben je betrokken bij het beeld, en dat geeft toch een andere waarde dan dat je het zo fotografeert.
Zonder je verhaal erbij zou ik er niks van kunnen maken.
Als je dit soort dingen wilt laten zien, neem dan ook foto's met je telelens voor meer details.
Nu is alles ver weg, en jouw bedoeling/zienswijze/emotie komt niet uit de verf.....
Less is More...
Zonder je verhaal erbij zou ik er niks van kunnen maken.
Als je dit soort dingen wilt laten zien, neem dan ook foto's met je telelens voor meer details.
Nu is alles ver weg, en jouw bedoeling/zienswijze/emotie komt niet uit de verf.....
Less is More...
Het komt hier ook echt NIET over. Op groot scherm is er echt veel te zien. Maar zo blijft er NIETS van de foto over. Hmmm... jammer, maar geen optie voor op internet dus ;-)