Gr,
Vincent

Word voor mij pas de eerste keer. Misschien is het inderdaad voor mij ook veel te druk hoor, dan ben ik ook zo weer weg. Maar ik denk dat ik me wel vermaak hoorrichard75 schreef:ik in ieder geval niet,veels te druk....

Hmmm daar wordt je zeker niet vrolijk van zegMendel schreef:Nee deze laat ik zelf ook schieten, alle verhalen die ik steeds hoor is dat het veel dringen en voordringen is

Ik ookAyla schreef:Um.. ik ga wel![]()

Ik ben er nog nooit geweest en iedereen is negatief, vandaar.....Ayla schreef:Wat zijn we weer optimistisch!
Vin, welke dag ga je? Ik heb me helaas niet kunnen inschrijven voor een workshop maar ga wel ter plekke een paar bezoeken.

scavo schreef:Ow...is dat zo?
dan zwijg ik.....ik hebnix gezegd....echt niet......was een echo...lol![]()

Bedankt! Je hoort het wel wat het was. Ik verwacht er niet te veel van. Zie zeker tegen de drukte op. En al het negatieve wat daar altijd bij komt kijken bij die massa.......scavo schreef:Iedergeval iedereen die naar Zoom-experrience gaat heel veel plezier en een leerzame dag!

Daarom, voor het geld hoef je het niet te laten.Ayla schreef:Ik ga met mijn pa, die heeft me met fotografie aangestoken
Ik betaal 3.25. Kocht 1 kaartje van 7.50 en kreeg er nog 1 gratis bij. Drukte neem ik voor lief. Ik ga gewoon om te genieten, misschien heeft camera-express nog leuke aanbiedingen en voor de rest ga ik gewoon om een dagje gezellig met mijn pa weg te zijn. Jullie krijgen wel een verslag. Ik ga ook zondag Vin

Ze heeft al een eigen camera. Een kinder digitale camera met schermpje. Werkt echt!Ayla schreef:HAHAHAHAweetje zo kun je me ook herkennen, ik denk dat ik ook mijn camera's meeneem
![]()
Vroeg al stiekem beginnen he Vincent, cameraatje kopen die stootvast is en besmetten die handel