De kloostergang is uit de 11-eeuw. Met anaglyphenbril (rood/cyan) graag bekijken.

Heb je al een 3D-brilletje geprobeerd AgnesAgnes schreef:Je zult dit met een bepaalde bedoeling gemaakt hebben, maar voor mij ziet het er uit alsof de drukker zijn werk niet goed genoeg gedaan heeft.
Dit kan ik geen HDR noemen. maar vertel me eens wat wilde je hiermee?
Misschien kan ik je dan begrijpen en er zo ook nog iets van leren.

Hallo Agnes. Sorry, dat ik dat vergeten was erbij te vermelden. Ik heb het er nu wel bij gezet.Agnes schreef:Nu je het zegt, dat zou het kunnen zijn.bedankt.

Geeft niet hoor, kan gebeuren.hoppenbrouwers schreef:
Hallo Agnes. Sorry, dat ik dat vergeten was erbij te vermelden. Ik heb het er nu wel bij gezet.
Het moet wel een anaglyphen bril zijn (rood/cyan).

Ben ik het niet helemaal mee eens. Als het alleen om het standbeeld id omgeving zou gaan, dan zou ik zeggen laat de toren ervan af en neem de poort en raam helemaal op je foto.hoppenbrouwers schreef:Als de laatste foto erop doelt, om het standbeeld in z'n omgeving weer te geven, is dat qua compo naar mijn mening best geslaagd.

Hallo Peter. Hoe bedoel je dat? Kan je de diepte niet zien of heb je misschien een verkeerd brilletje?Peteralexander schreef:Mijn ogen trappen er niet in als ik een 3d bril opzet.