Het licht was niet bijster interessant op dat moment maar kon niet daarop wachten....

drutten schreef:ik doe overigens het liefst aan nachtfotografie , heb daar geen topic voor gezien?
Vind dat het wel een eigen topic verdient...

Tony schreef:de te kleine foto kun je weg halen door op bewerk te klikken en dan daar de grotere plaatsen, zo doe je dat ook als je een update er bij plaatst, is wat netter en duidelijker, hoeft men niet eerst te scrollen om de foto te zien![]()
drutten schreef:ik doe overigens het liefst aan nachtfotografie , heb daar geen topic voor gezien?
dat zijn we nu aan het afstemmen of er behoefte aan is, in dit topic KLIK![]()
trouwens hier hebben de meesten zich voorgesteld KLIK

Volgens mij hoort nachtfotografie thuis bij landschappen of bij architectuur.drutten schreef:ik doe overigens het liefst aan nachtfotografie , heb daar geen topic voor gezien?

dank voor de tips.AJL schreef:Verder vind ik :
1) het is gewenst dat ge alle latere update foto's in uw eerste post (het topic) bij plaatst
2) dat ge best uw foto's nummert, dan kunnen wij beter verwijzen naar de foto die wij bedoelen
3) dat uw eerste foto mooi is maar.....hij brengt geen uiting van die reusachtige wolkenkrabber van meer dan 400meter. Uw later geposte update (ergens) beeld dit wel beter uit maar daar is de naburige toren te nadrukkelijk aanwezig en komt uw bedoelde toren minder sterk uit de verf.
4) graag uw sensor kuisen, want nu gaat het moeilijk worden om uw sensor vlekken weg te doen met al die rasters van die ramen

Henry schreef:Ik vind de platen nog helemaal niet zo slecht. Het is altijd lastig om zo'n groot gebouw er goed op te zetten.