https://www.canon.nl/About_Us/Press_Cen ... k_III.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben benieuwd naar de prijs van deze camera! Doe eens een gokje :-)

Dat meen je niet!!! Dan prijs je jezelf als Canon toch uit de markt voor de gemiddelde consument!Rob Olivier schreef:Het is geen gokje, ik heb hem aangeboden zien staan voor 'slechts' € 9999,00.
Wel een beest van een camera maar dat heb ik er nog even niet voor over.

Zie mijn bijgewerkte reactie, het valt gelukkig vooralsnog mee.Lydia schreef: Dat meen je niet!!! Dan prijs je jezelf als Canon toch uit de markt voor de gemiddelde consument!
Ik hoop dat Erik dichter in de buurt zit!

jeroenk schreef:Lijkt me een goede upgrade...zo te zien hebben ze vooral aangepakt wat aan de 5D mkII "beter kon" in plaats van het hele model opnieuw uitgevonden...een goede ontwikkeling

FrenchBull19 schreef:volgens mij is de advies prijs 4500 dollar ? nu is de advies prijs volgens mij nooit de prijs die je ook daadwerkelijk betaald ! denk 3100.- met lens ? heb egt geen idee haha weet wel dat ik hem heel stoer vind ! heb ook gelezen dat de 24-70 een mark II krijgt !
Het is GEEN camera voor EEN gemiddelde consument. Dat consumenten er een hebben is wat anders. En misschien is deprijs stijging wel goed. Het aantal mensen die deze camera's enmass aanschaffen omdat ze echt mythosche proporties eraan ophangen is een feit. Het aantal topic met de MkII zijn in grote meerderheidLydia schreef:Dat meen je niet!!! Dan prijs je jezelf als Canon toch uit de markt voor de gemiddelde consument!Rob Olivier schreef:Het is geen gokje, ik heb hem aangeboden zien staan voor 'slechts' € 9999,00.
Wel een beest van een camera maar dat heb ik er nog even niet voor over.
Ik hoop dat Erik dichter in de buurt zit!

Martinvh schreef:@Duckie, 100% mee eens
Maar ik ben wel benieuwd wat jij van de III vindt
Ik zit net even op F-stoppers mee te lezen,.. maar erg lovend is hij daar door de meeste ook niet ontvangen,...
ikzelf heb zoiets van,... bijna 4 jaar na de II release,.. en de III voelt voor mij iig aan alsof het een software update zou kunnen zijn
Enige waar echt verbeteringen in zitten is het video gedeelte,... waardoor het bijna aanvoelt als een videocamera met de optie om Still's te schieten.