F1

F2

valt me persoonlijk nie tegen, al zeg ik het zelf.. scherp lensje..al zou ik hem mss nog wel scherper kunnen krijgen...

nou??jeroenk schreef:Doet het goed(is dat de camcorder die je moest fixxen?)
PS...als mensen nog wat M42 objectieven willen...en in de buurt van Hardewijk komen...heb er nog een paar liggen die mensen van PD gratis mee mogen nemen...scheelt mij weer ruimte in de kast haha...

Geweldig spul. Ik heb zelf al een redelijke stapel 50mm's, een F2.8 135mm en een F4.5 300mm. Dus de M42 is voor mij geen aanvulling om zover voor te gaan rijden, de SA300 heb ik gehad geloof ik en de ontwiikkelspullen daar kom ik voorlopig echt niet aan toe. Je aanbod is geweldig en wordt zeker zeer gewaardeerd.jeroenk schreef:een set van 3 macro ringen, soligor 3x teleconverter, solligor 250mm f4.5 (traploos rond diafragma), solligor 135mm f3.5 en een Auto Revuetar 50mm f2.8
Daarnaast nog een Sigma SA300 analoge camera met kitlens.
Ligt allemaal in de weg
(ook nog een ontwikkelzak en 2 patterson system 4 ontwikkeltanks voor de mensen die nog iets met analoog doen)

Christiaan schreef:Is een Nex niet wat voor jou Alex, kan je allllllll je oude lenzen inclusief je leica's op schroeven, en heeft peaking mode dus makkelijk focussen