Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een niet-originele accu in hun camera (Canon)?
Accu-vraagje Canon 600D
- MarkSpeedmaster
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Ik wil voor m'n vakantie een extra accu voor m'n 600D kopen, maar vind een originele te duur. Ik heb nu een ander merk op het oog met een capaciteit van 1500mAh. Dit is een hogere capaciteit dan de originele accu, kan dit zonder problemen of zit hier een risico aan?
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een niet-originele accu in hun camera (Canon)?
- Moubs
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Heee ik zat met hetzelfde probleeem als jou en heb ook een namaak accu besteld voor mn 60D. Cap. Kan gewoon niets mis mee, had zondag besteld en kreeg vandaag binnen voor €22 bij camera accushop
succes! Fijne vakantie 
- MarkSpeedmaster
- Lid

Beiden bedankt voor jullie reactie ....
Goed om te lezen dat jullie er beiden geen problemen mee hebben ondervonden, dan ga ik hem zo ook gelijk bestellen, dan is ie voor de vakantie nog binnen ....
Kan ik heel Noorwegen op de foto zetten ....
Goed om te lezen dat jullie er beiden geen problemen mee hebben ondervonden, dan ga ik hem zo ook gelijk bestellen, dan is ie voor de vakantie nog binnen ....
- Moubs
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Mooizo, graag gedaanMarkSpeedmaster schreef:Beiden bedankt voor jullie reactie ....![]()
Goed om te lezen dat jullie er beiden geen problemen mee hebben ondervonden, dan ga ik hem zo ook gelijk bestellen, dan is ie voor de vakantie nog binnen ....![]()
Hmm dat worden mooie foto's dan, prachtige natuur e.d daar!
Succes
- MarkSpeedmaster
- Lid

Dank je, word onze eerste keer Noorwegen dus ben erg benieuwd .... 
- stouten
- Lid

ik heb hele goede ervaring met sake-shop
https://www.saake-shop.nl/products/Cano ... Canon.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet Johannes
https://www.saake-shop.nl/products/Cano ... Canon.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet Johannes
- gjdenbesten
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
De Canon accu's blijveen veel langer goed. Lopen na jaren gebrukk minder snel leeg is mijn ervaring
- Martinvh
- Lid

- Contacteer:
evenals hun Nikon broertjesgjdenbesten schreef:De Canon accu's blijveen veel langer goed. Lopen na jaren gebrukk minder snel leeg is mijn ervaring
+ Mocht er iets gebeuren en het Service point komt erachter dat er immi gebruikt is,.. dan is al je garantie foetsie
Voor mij gewoon origineel