Ik kon met deze foto niet bewerkstelligen wat ik wilde, dus ben er helemaal op los gegaan!
En ik vind het resultaat echt helemaal geweldig.
Maarja, ben ook wel erg benieuwd wat jullie ervan vinden... uiteraard!
Dus, kom maar op met jullie ongezouten meningen
En een update met de tips die ik van harte heb genomen
Laatst gewijzigd door Annemiek op 02 apr 2013 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoewel ik helemaal NIETS met auto's heb vind ik deze opname vooral grappig. Het viel met direct op dat hij zo mooi symmetrisch is. En toen viel het kwartje.......hij is gespiegeld.
Knap hoe je me dus eerst op het verkeerde been zette. Zelf vind ik het witte vlak, de lucht iets te groot. Ik denk dat ik er nog een reepje vanaf zou halen, ongeveer knippen vanaf fotograaf op het dak? Dan wordt je mijn inziens nog meer de foto ingetrokken.
Als ik ooit weer eens de purry ervoor heb..... Ben er aardig lang mee bezig geweest. Maar snap wat je bedoelt Maurice. Door 1 pylon wordt het beeld nog maffer, omdat je denkt dat het gespiegeld is, maar je toch gaat twijfelen. Is een leuke om nog eens mee aan de slag te gaan
Ik zelf ben niet zo,n liefhebber van dit soort van fotografie Annemiek .(dat mag he ).
Maar ik vind dat je zeker een compliment verdiend hebt zoals je hem bewerkt hebt.
Dus van mij een dikke PLUS .
Eerst had ik ook niet door dat hij gespiegeld was al verbaasde ik me wel over de mooi symetrie, tot ik de reacties las en toen dacht ik: hoe kon ik dat nou NIET zien?
Erg tof geworden!