De eerste vind ik super! Wat een lucht heb je hier zeg, lekker dreigend en dan met de combinatie van de imker in wit pak is het dubbel dreigend... erg fraai.
In de tweede is de lucht nóg mooier maar de compositie is hier veel minder omdat de horizon niet doorbroken wordt, de hoed van de imker loopt net gelijk aan de horizon (en ik mis z'n voet) jammer.
Maar maakt niet uit, de eerste is wat mij betreft een topper.
Ennuh, sterkte met je bijensteken, hoop niet dat je allergische reacties krijgt, brrrrr.
Als jij al weg rent, moet 't wel heel erg geweest zijn!
Vind het allebei mooie platen, de eerste net wat sprekende omdat jede imker daar zelf wat beter zichtbaar bentis, kleuren, scherpte, contrast en bewerking van allebei zijn top
Laatst gewijzigd door __Erik__ op 29 mei 2013 22:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik hoop dat het goed gaat met de bijen, ik hoor al zolang dat ze het erg moeilijk hebben door landbouwgiffen terwijl we ze toch echt niet kunnen missen.
En ik hoop natuurlijk ook dat het goed gaat met jou en je lip
die bijen wilde dus niet op de foto.
maar goed dat je niet allergies bent voor bijensteken
twee mooie plaatjes
en een dag die je niet snel zult vergeten.
beterschap
Mijn buurman is imker. Hij vroeg me om mee te gaan om enkele kasten te kontroleren. Ikzelf ben ook imker geweest. Ik kon dan ook nog wat foto's maken. Zogezegd zo gedaan. Na 2 kasten gecontroleerd te hebben, ging het bij de derde mis. Een zeer agressief volk wat gelijk aanviel na het openen van de kast. Ik had wel beschermende kleding en handschoenen maar daar gingen ze dwars doorheen. Toen ook nog onder mijn kleding en daarna was het rennen geblazen.
Aangezien ik in de loop van de jaren aardig wat steken heb gehad, vallen de effecten mee. Enkel in de weke delen, lippen en oren is het altijd spectaculair.
Onze kinderen zeiden gelijk daar heb je Buba, (n.a.v. Forrest Gump.) En of ik in de shrimping business ging.