Welke dierentuin
ik ook, niet omdat ik een abonnement heb maar omdat het nog een leuke dierentuin is
dat is bij elke dierentuin ayla
zolang je dit leest "Je mag voor je privé-verzameling natuurlijk foto's maken en de dieren en verblijven op film vastleggen, echter alleen voor eigen gebruik en zolang je de andere parkbezoekers niet belemmert." is het geen probleem.
het is toch prive? je laat het voor de rest zien hoe jij je foto's kan verbeteren.
en zolang je het niet verkoopt is er niets mis (anders zijn er zoveel mensen fout bezig)
het is toch prive? je laat het voor de rest zien hoe jij je foto's kan verbeteren.
en zolang je het niet verkoopt is er niets mis (anders zijn er zoveel mensen fout bezig)
ik weet niet of zoom dan in fout bezig is of de de persoon die het gemaakt heeft.
aangezien alles wat op zoom terecht komt, kan gebruikt worden in hun blad.
zoom publiceerd dan de foto van die persoon.
lastige kwestie
aangezien alles wat op zoom terecht komt, kan gebruikt worden in hun blad.
zoom publiceerd dan de foto van die persoon.
lastige kwestie
Ik kies ook voor Blijdorp
...alhoewel ik wel denk dat het voor mensen uit het Hoge Noorden mss wel een beetje erg ver is...
- Storm
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Emmen is ook mijn keuze.
De volgende dichtsbijzijnde is voor mij dan Amersfoort, maar ook dat is voor mij nog bijna 2 uur rijden
Rotterdam met 240 km valt dus helemaal af voor mij.
De volgende dichtsbijzijnde is voor mij dan Amersfoort, maar ook dat is voor mij nog bijna 2 uur rijden
Rotterdam met 240 km valt dus helemaal af voor mij.
- Kees Luiten
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Heb ook voor Blijdorp gekozen, lang geleden dat ik daar geweest ben en goed aan te
rijden